Beni Takip Edin @ozlemsblog

29 Mart 2014 Cumartesi

2.Blog Çekilişim Sonuçlandı :)

Mart 29, 2014 1 Comments
Merhaba arkadaşlar, 2 mart pazar günü başlatmış olduğum 2.blog çekilişim dün gece itibariyle sonlanmıştı. Bugün de gerekli kontroller yapıldıktan sonra aşağıdaki tüüüüm bu hediyeleri kazanan takipçim belirlendi :)

Çekilişime toplam 220 yorum bırakıldı, kontrollerden sonra geçerli katılım hakkı 508 olarak belirlendi. Kazananı her zamanki  gibi random.org belirledi. Şanslı numara 192 :)
192 numaralı şanslı kişi de "pamuk şeker" oldu.
                      

Çok kocaman tebrik ediyorum seniiii..
Yorumda bıraktığın mail adresinden iletişim bilgilerini bana yani ozlem20@gmail.com'a yollarsan sevinirim ;)
Ayrıca katılan herkese çok teşekkürler, kazanamayanlar üzülmesin ne olur, ilerde yeni çekilişlerle yine sizlerle olucam, takipte kalın.

Hepinizi öpüyorum ;)


Özlemle Kelebeketkisi Blog

28 Mart 2014 Cuma

The Balm Give Crease A Chance Far Fırçası

Mart 28, 2014 5 Comments
Merhaba herkeseee ;)
Fırça incelemesi yapmamıştım sanırım daha önce, vakti gelmiş demek ki :) Bugün sizlere Gratis kadınlar günü indiriminde, instagramdaki arkadaşlarımdan birinin tavsiyesiyle alıp çok memnun kaldığım The Balm Give Crease A Chance far fırçasından bahsetmek istiyorum. 

Resimde de gördüğünüz gibi bu çift taraflı sevimli mi sevimli bir fırça :)
  Geniş ve yassı olan kısmı farı uygulamak için kullanılıyor. Uygulama sırasında kesinlikle kıl dökmüyor, geniş uçlu olduğu için tek seferde farı uygulayabiliyoruz. Toz far kullanıyorum ben, o yüzden sadece toz farla denedim, krem farlarla kullanımı nasıl olur bilemiyorum. Farı eksiltmiyor, içine çekmiyor, birebir olarak aktarıyor göz kapağına. 



                         Fırçanın yuvarlak tarafı da blending denilen karıştırma, dağıtma işlemlerini yapıyor.                      Aynı zamanda  buğulu ve gölgeli görünüm elde etmek için de kullanılıyor. Uzun ve yumuşacık kılları var. En sevdiğim tarafı da burası zaten :) 



Bu fırçayla göz makyajı yapmak çok eğlenceli, sanki resim yapar gibi hissediyor insan kendini :) Üstteki resimde gördüğünüz gibi geçişli far uygulamasında kullanıyorum genelde.
 Sadece Gratislerde the balm standlarında bulabilirsiniz bu fırçayı. İndirimde 12-13tl gibi bir fiyata almıştım. Ben çok memnun kaldım, kesinlikle tavsiye ederim. 

Hepinize iyi haftasonları diliyorum ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

24 Mart 2014 Pazartesi

Yeni Bir MİM Yazısı :)

Mart 24, 2014 2 Comments
Mim yazıları yazmayı çok seviyorum. Bu sefer de sevgili Gözdecim beni mimlemiş, hemen sorulara geçeliiiim..

Neden blog aldın?
Benim instagram ve blog alemiyle tanışmam geçen yaz temmuz ayında oldu. Aslında çok çok eskilerde yanlış hatırlamıyorsam 2007 yılında blog açmışım kendime ama hiçbir şey yazmamışım, neden açtım onu bile bilmiyorum adım soyadımdan oluşan bir blog ismi vermişim. Yazın can sıkıntısıyla o blog senin bu blog benim gezerken acaba ben de bir blog açsam nasıl olur, acaba yeterli zaman ayırabilir miyim, birileri yazdıklarımı okur mu diye biraz çekinsem de 28 temmuz günü blogumu faaliyete geçirmiştim :) Blog ismine gelince..Aslında çok fazla düşünmedim isim olayını, belki düşünsem daha yaratıcı güzel isimler de ortaya çıkabilirdi ama özlemle kelebeketkisi oldu işte. Kelebeketkisi filminden de etkilenmiş olabilirim belki isim konusuda :)

Hayat felsefeni belirleyen söz?
Sanırım hayat felsefem olan bir söz yok benim..Ama "You say it best, when you say nothing at all" sözünü oldum olası severim. Bu ronan keating'in çok sevdiğim bir şarkısının sözü, belki hatırlayanlar vardır aranızda ;)

Kendinle ilgili 3 doğru 1 yanlış?
Doğrular: İyi niyetli, yardımsever ve cömert olmak
Yanlışlar: İnsanlara fazla güvenmek ve karamsar olmak 

İlk anılarınız nedir? En çok hangi yaşa kadar inebiliyoruz?
İlk anılarım sanırım 5-6 yaşıma filan dayanıyor. Komşumuzun oğlu vardı onunla evcilik oynardık ahah. Ben onlara giderdim, o bize gelirdi. Anne baba olurduk vs. Ne sevimliydik ya :)

En sevdiğin şarkı?
Ya aslında bu çok zor bir soru. Çünkü o kadar çok şarkı var ki severek dinlediğim ve dönem dönem de değişiyor bu sevdiğim şarkılar. En sevdiklerimden bir kaçını söylemem gerekirse de Coldplay Yellow ve Minnie Ripperton Lovin' You diyebilirim.

En sevdiğin roman?
Pek kitap okuduğum söylenemez, ortaokul lise yıllarımda çok okurdum resmen kitap kurduydum. Şimdilerde kitap alıyorum ama nedense bitiremeden sıkılıp bırakıyorum. En sevdiğim nedir diye düşündüğümde aklıma ilk olarak Stephen King kitapları geliyor. Ruhlar Dükkanı beni çok etkilemişti.

En sevdiğin çizgi film karakteri?
Jetgiller ve hayalet casper'ı severdim çocukken :)

Çocukluğunda en sevdiğin oyuncağın?
En sevdiğim diye bir şey yoktu, sindy bebekleri çok severdim ama hiç olmamıştı malesef..belki olsaydı en sevdiğim oyuncağım o olabilirdi:)

Şimdiye kadar aldığın en sevdiğin hediye?
Böyle bir hediye yok, umarım ilerleyen zamanlarda olur..

Odanda sana ait olan en sevdiğin nesne?
Yatağım, çünkü uyumayı çok seviyorum :)

En sevdiğin hayvan?
Hayvanlarla aram pek iyi değildir, uzaktan severim dokunamam filan.Sanırım en sevdiğim hayvan dokunmamı gerektirmicek olan balıklar :)

Ailen dışında onsuz yapamam dediğin en sevdiğin kişi?
Öyle biri yok, herkes herkessiz yapabilir bence. Şu ana kadar yaşadığım tecrübelere göre böyle düşünüyorum. 8 yıl önce annemi kaybettim, onsuz bile yapabildiğime göre hiç kimse için onsuz yapamıyorum diyemicem..


Gözde'yi kırmayarak soruları cevapladım, benim için biraz olumsuz bir mim oldu ama yine de hayat olumlu ya da olumsuz taraflarıyla devam ediyor, önemli olan bunları kabullenip, en önemlisi de şükrederek yaşayabilmek. Herkesi öpüyorum. Soruları dileyen herkes blogunda cevaplayabilir, hepinizi mimledim ehe ;)

Sevgilerimle



Özlemle Kelebeketkisi Blog

15 Mart 2014 Cumartesi

Elidor Kuru Şampuan Deneyimim

Mart 15, 2014 1 Comments
Herkese merhabaaa :) Saçınız kirlendiğinde ve yıkamaya da vaktiniz olmadığında, saçlarınızdaki yağı kiri gizleyen bir ürünle tanışmak ister misiniiiizzz, işte karşınızda kuru şampuan:) Kuru şampuanlar son günlerde çok popüler olmaya başladılar. Ve ben de keşfettiğimden beri hayatım boyunca vazgeçemeyeceğim ürünlerden biri olduğunu anladım. 

Kuru şampuan yağlanan saç diplerini, yağlı görüntüden uzaklaştırıp mat görünmesini sağlayan sprey şeklinde bir ürün. Yani saçınızı yıkamaya vaktiniz yoksa ya da her gün sabah saç yıkamaktan bunalıyorsanız, ya da bir arkadaşınıza kalmaya gittiniz ertesi gün saçınız kirlendi bu ürün hemen imdadınıza yetişir :) Aşağıda instagram için hazırladığım videoyu izleyebilirsiniz. s3 telefonuma android 4.3 güncellemesi geldiğinden beri video ekleyemediğimden ben de boşa gitmesin buraya ekliyim dedim :)

Kuru şampuanlarda bir çok marka var ben ilk olarak Elidor'u deneyimlemek istedim. Kadınlar günü indiriminde gratisten 12tlye almıştım sanırım. Watsons ve Gratislerin kendi markaları olarak sattıkları kuru şampuanlar da var. Sephoralarda satılan Batiste marka olanlar var. 

Benim saçlarım ince telli ve yağlı olduğu için her sabah işe giderken yıkıyorum. O sırada çok yağlı değilse bile gün içinde mahvoluyor, bu durum da haliyle rahatsız ediyor beni. Bi de saçlarım düz olduğu için daha çok belli ediyor kiri. Dün sabah hastaneye gidip tekrar eve dönücektim o yüzden yıkamiyim saçlarımı Elidor kuru şampuanı deniyim dedim ve sonuçtan çok memnun kaldım. Saç diplerini matlaştırdı.

Kullanımı ise şu şekilde:
1.Adım: Kutu iyice çalkalanır, saçlar parça parça ayrılır ve şampuan 20-30cm uzaktan saç diplerine sıkılır.
2.Adım: Şampuan saç diplerine masaj yapılarak yedirilir ve 1dk beklenir.
3.Adım: Saçlar taranır ve şekil verilir :)

Bu bittikten sonra diğer markaları da denerim herhalde en iyisini bulabilmek için.Şu an batistelerin çok iyi olduğu söylenir ama sephora mağazası yok yaşadığım yerde, internette satışı da olmadığından alamıyorum. 
Ben en son perşembe sabahı yıkadım saçlarımı, cuma sabahı kuru şampuanı uyguladım o günü kurtardım, cumartesi sabah uyandığımda da yine yağlanma yoktu, saç diplerim mattı biraz. Kısacası ben bu kuru şampuan denen şeyi çok sevdim, bi yerlere gittiğimde bile yanımda taşıyacağım bir ürün, yağlanma oldu mu hemen fıs fıs :))

Herkese sevgiler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog


2 Mart 2014 Pazar

2.Blog Çekilişim Başlasııııınn :) [KAPANDI]

Mart 02, 2014 220 Comments
Merhaba arkadaşlar.İlk çekilişimin üzerinden 3 ay geçti, hediyelerim de sahibine sorunsuzca ulaştı. Ee aradan o kadar zaman geçmişken ben de hemen yeni bir çekiliş düzenlemeye karar verdim:) Aslında 8 Mart kadınlar günü için bişeyler düşünmüştüm ama uzun zamandır ankarada olduğumdan çekilişimi başlatamadım.Tekirdağ'a gelir gelmez de hazırlıklarımı yaptım ve çekilişimi başlatıyorum. Gelelim hediyelerimeee, katılanlar arasından 1 kişi bu cicilerin sahibi olucak,  umarım beğenirsiniz :)


























1) Garnier'in yeni çıkan Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Yüz+Göz+Dudaklar için)
2) Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleme Suyu

3) Essence Silky Touch Allık (60 life's a cherry)
4) Essence Metal Glam Simli Göz Farı (01 jewel up the ocean)
5) Essence Crystal Eyeliner (02 black star)

6) Essence Go Wild Lashes Volume Mascara (Siyah)


























7) Pastel ProFashion Quad Eyeshadow (203 numara)
8) Pastel Pretty Cheeks With Gold Shimmer Allık (18 numara)
9) The Body Shop Born Lippy Dudak Balmı (Strawberry)



10) Fresh'n Soft Anti Aging Etkili  Makyaj Temizleme Mendili
11) Babor, Sothys ve Thalgo Bakım Ürünleri


























12) Africology Cilt Bakım Ürünleri (Temizleme Jeli + Losyon + Arındırıcı Krem + Nemlendirici Krem)
Bir çoğunuz bu markayı ilk kez duyuyor olabilirsiniz. Biraz bilgi vermek istiyorum. Bu ürünler kesinlikle zehirli kimyasal ve zararlı içerikler içermiyor. Doğadan esinlendikleri aromalarla rahatlatma ve canlandırma odaklı ürünlerle taa Güney Afrikalardan gelen bir marka :) Detaylı bilgi için internet sitelerini inceleyebilirsiniz.  http://www.africology-tr.com/

13) Doa Kozmetik Çay Ağacı Yağı + Kara Üzüm Çekirdeği Yağı + Biberiye Yağı + Papatya Sabunu
Çay Ağacı Yağı : Ciltteki lekelere, sivilcelere iyi gelir.
Kara Üzüm Çekirdeği Yağı: Cilt sarkmalarına engel olur, anti aging etkisi vardır.
Biberiye Yağı: Selülitlere, vücutta çarpma sonucu oluşan morluklara iyi gelir.
Papatya Sabunu: Gözaltı torbalarında etkilidir. Cildin dinlenip rahatlamasını sağlar.


14) Bio-oil Çatlak ve Yaralar için Bakım Yağı

15) Revigen İnce ve Cansız Saçlar İçin Dökülmeye Karşı Canlandırıcı Şampuan
16) Cyrene Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Şampuan ve Saç Kremi 
17) Cyrene Keratin Saç Bakım Maskesi
18) Schwarzkopf Osis Extra Şekil Tutucu Sprey
19) Schwarzkopf Osis Upload Hacim Kremi


20) Ulric De Varens Mini Sexy Parfüm
21) Ulric De Varens I Love You Parfüm

























22) Lionesse Kirpik Kıvırıcı

23) Veee son olarak çeşitli testerlar

Hediyelerim bu kadar, inşallah beğenmişsinizdir. Çekilişe katılım şartlarımı da aşağıya yazıyorum. Dikkatlice okursanız sevinirim ;)

Zorunlu Şartlarım
Bu siteye katılın bölümünden blogumu takip ediniz ve takip ettiğiniz ismi yorum bölümünde mutlaka belirtiniz. Sorun yaşıyorsanız kırmızı renkli "BU SİTEYİ TAKİP ET" butonuna tıklayınız ;)

Ek hak isteyenler için Şartlarım
Twitter'da beni takip edip çekilişimi paylaşırsanız +1 hak. 

Facebook sayfamı beğenip çekilişimi paylaşırsanız +1 hak. 

Çekilişimi blogunuzda ilk resimle birlikte paylaşırsanız +2 hak.  (En az 50 takipçili bloglardaki paylaşımları kabul edicem, sadece çekiliş ve kampanya postlarının bulunduğu blog katılımlarını dahil edemicem,.)

instagramdan beni takip ederseniz +1 hak.
instagram hesabım       

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yorum kısmına blogumu takip ettiği GFC ismini,

  paylaşım linklerini ve mail adresini 

yazmayanların katılımı geçersiz olacaktır.

Çekilişim 28 Mart Cuma günü sona erecek. 

Kargo ücreti bana aittir.

Herkese bol şans diliyorum..

Sevgiler 




Özlemle Kelebeketkisi Blog